Dyson DC32 Allergy Parquet Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dyson DC32 Allergy Parquet Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hanneke Middelkoop 13-12-2011

De dyson is compact op te bergen, maar wel erg zwaar en breed als je er mee een trap op en af moet sjouwen. Het geluidsniveau is erg hoog, d.w.z. dat hij enorm veel lawaai maakt.
Alle onderdelen zijn van hard plastic, zelfs de stang en de vraag is of dit duurzaam is.
Hij rijdt niet handig, omdat een gedeelte van de slang onder het apparaat zit.
Het schoonmaken is een groot voordeel, je hebt geen zak nodig. Alleen moet je dit door iemand laten doen die niet allergisch is voor stof!!!
De prijs-kwaliteit verhouding moet nog blijken uit de levensduur.

Hanneke Middelkoop 01-04-2012

Na enkele maanden gebruik ben ik nog steeds enthousiast over deze Dyson. Hij is heel gemakkelijk schoon te maken, rijdt al veel soepeler (is gewoon even wennen), is handig op te bergen. Alleen het lawaai dat hij maakt is wel storend. Ik hoor de telefoon er niet eens bovenuit. Er zitten geen standen op voor minder zuigkracht en daardoor minder lawaai. Over het algemeen nog steeds zeer tevreden.